بزرگ منش - 3

55 مقایسه دستاوردهای علمی ۳۴ساله جمهوری اسلامی با دوران ۵۷ساله رژیم پهلوی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مصاحبه حاضر درباره دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی، سال گذشته و همزمان با دهه فجر در دفتر محمدحسین یادگاری رئیس وقت جهاد دانشگاهی کشور گرفته شده است که با توجه به انتشار ویژه‌نامه "صبح‌سپید" در دهه فجر امسال، تصمیم گرفتیم این مصاحبه را نیز به منظور مروری مجدد بر دستاوردهای علمی بازخوانی کنیم.

چهارشنبه 16 بهمن 1398 متون انقلاب
ادامه مطلب
74 بررسی ارتباط میان سبک زندگی در خانواده ها و اقتصاد مقاومتی

خانواده چگونه به شکوفایی «اقتصاد مقاومتی» کمک می کند؟

اقتصاد مقاومتی مجموعه‌ای از استراتژی‌هایی است که در شرایط تحریم تجویز می‌شود. در این استراتژی تمامی عوامل اقتصادی اعم از دولت، تولیدکنندگان و خانوارها وظایفی را عهده‌دار می‌شوند که اجرای آن‌ها نه تنها آسیب‌پذیری اقتصاد در شرایط تحریم را به صفر می‌رساند، بلکه باعث شکوفایی و رشد اقتصادی در شرایط مذکور می‌شود.

چهارشنبه 16 بهمن 1398 متون خانواده
ادامه مطلب
35 آثار تربیتی نماز

نـمـاز در لـغت به معناى پرستش, نياز, سجود, بندگى و اطاعت, خم شـدن بـراى اظـهـار بـندگى و اطاعت و يكى از فرايض دين و عبادت مـخصوصى است كه مسلمانان پنج بار در شبانه روز به جا مى آورند.

چهارشنبه 16 بهمن 1398 متون خانواده
ادامه مطلب
52 ثواب خدمت کردن مرد به همسرش در کلام پیامبر(ص)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: يا على(ع) يك ساعت خدمت کردن در خانه از عبادت هزار ساله و هزار حج و هزار عمره بهتر است.

مشرق- امير مومنان امام علی عليه‌السلام فرمود: روزی در حالى كه فاطمه(س) نزدیک من نشسته بود و من عدس پاک می‌کردم، پیامبر صلی الله علیه و اله وارد شدند و فرمودند: ای اباالحسن! عرض كردم لبيك يا رسول اللَّه! فرمود: آنچه مي‌گويم بشنو زیرا من هیچ حرفی نمی‌زنم مگر اینکه به امر پروردگار است:

چهارشنبه 16 بهمن 1398 متون خانواده
ادامه مطلب

آخرین مطالب اضافه شده

Recently added posts

مطالب محبوب سایت

Most popular

مطالب پیشنهادی

Recommended